Close search

Как да влезем във форма след празниците

Как да влезем във форма след празниците Ако сте прекалили с храната по празниците, вероятно мислите как да се справите с натрупаните килограми Photo credit sticker 2f081510d9ec8c4cb73e1aeb055b0235c8dcc21f20ef27de7a1a88dadc771583

Ако сте прекалили с храната по празниците, вероятно мислите как да се справите бързо с натрупаните килограми.

Това, обаче е най-неправилното решение и води до бързи, но нетрайни резултати. foodpanda, подбра няколко здравословни съвета как да се върнем към нормалния ритъм на живот и доброто физическо състояние.

1.Започнете да се храните по график.

Всеки ден яжте закуска. Важно е да започнете деня си със здравословно хранене и след това да хапвате по малко през 3-5 часа. Така ще засисилите метаболизма си, ще регулирате нивата на кръвната захар и инсулина, и ще се преборите с апетита.  Храненето твърде рядко принуждава тялото ви да премине в консервационен режим и да изгори по-малко калории, което означава, че има по-голяма вероятност да натрупате телесни мазнини.

2. Приемайте повече вода.

Водата спомага метаболизмът да работи оптимално и да ограничи апетита ви, освен това ще се чувствате и по-бодри. Консумирането на повече вода промива излишния натрий, обновява клетките и прави кожата ви сияйна. Целта е да изпивате 2 до 2,5 литра на ден (около 8 до 10 чаши).

3. По-малко въглехидрати.

Не ограничавайте въхлехидратите, а просто ги намалете. Така няма да принудите тялото си да изгаря и протеините, които спомагат за намаляне на мазнините. Хапвайте зеленчуци, пълнозърнести храни и парченце черен шоколад.

Ето няколко здравословни рецепти:

Овесени бисквити с банан и боровинки

Салата от рукола, авокадо и краставици

Пилешко филе на скара със салата от печени чушки

Бананово смути с киви


0 Коментара

  1. Няма коментари.
    Бъди първия коментирал! Вход Регистрация Влез с Facebook
Kulinaria.bg използва бисквитки и подобни технологии. Научете повече в нашата Политика относно бисквитките. Вижте подробности. OK